background image
glavni reklamni bannerglavni reklamni bannerglavni reklamni bannerglavni reklamni banner
Objavljeno: 19.12.2011 u 03:43.| Izvor: Aytm.com| Autor:

Kako brandovi funkcioniraju u vrijeme društvenih medija [INFOGRAFIKA]

Aytm kompanija je na izuzetan način pokazala kako socijalne mreže utiču razvoj vlastitog poslovanja.
veličina teksta 
Slika: Kako brandovi funkcioniraju u vrijeme društvenih medija [INFOGRAFIKA]

Facebook je ogroman, Twitter raste iz godine u godinu za 60 posto, što znači da društvene mreže postaju vrlo važan kanal za brandove.

Svi znamo da Facebook ima preko 800 milijuna aktivnih korisnika, a samo je je ove godine stiglo novih 200 milijuna.

Twitter, opet drugačija socijalnih mreža, ima 100 milijuna aktivnih korisnika i svaki mjesec taj broj raste, pa je tako broj novih korisnika porastao za 60 posto naspram prošle godine. Socijalne mreže sastavni su dio kulture i digitalnog život diljem svijeta.

Danas nije više važno samo biti na društvenim mrežama, već treba i znati kako upravljati njima, odnosno razumjeti korisnike, komunicirati sa njima i stvarati platforme za rast poslovanja.

AYTM, kompanija posvećena istraživanju tržišta, napravila je odličnu infografiku koja pokazuje kako brandovi funkcioniraju u ovo vrijeme društvenih medija.

 

 

Ocijenite vijest

Vijest je neocijenjena


Vijesti

proizvodnja_i_prodaja_profesionalnih_rjesenja_za_rastjerivanje_ptica
Alibeg.ba - zaštita od ptica
Proizvodnja i prodaja profesionalnih rješenja za rastjerivanje ptica
prodaja_ribolovne_opreme
Riba.ba - prodaja ribolovne opreme
Prodaja ribolovne opreme
sarajevo_nekad_i_sad
Android aplikacija
Sarajevo nekad i sad
nova_referenca_web_site_kompanije_general_logistic_d.o.o.
Nova referenca
Nova referenca: Web site General Logistic d.o.o.
nova_stara_refenca_redizajn_web_news_portala_televizije_sarajevo
Web portal
Nova stara refenca: Redizajn web news portala Televizije Sarajevo

 

Facebook preporuke

Simple reklame

Google reklame

_ _ _ _ _ _ _ _ _